На какви условия следва да отговарям, за да мога да наема автомобил под наем?
- Нужно е да имате валидна шофьорска книжка, лична карта (паспорт) и ваша кредитна карта (по изключени се приемат дебитни карти или депозит брой).
Какъв е процесът при наемане на автомобил под наем?
- Сключва се договор за наем в две копия, по едно за всяка от страните. Наемът се заплаща (ако не е предплатен) при взимането на колата и се оставя депозит (с карта или в брой). Прави се оглед за щети в присъствие на наемателя и ако има такива, те се описват в протокол.
Къде да намеря и прочета условията за наем на автомобил?
- Можете да откриете условията тук.
Какво представлява възвращаемият депозит?
- Определена сума (в зависимост от класа автомобил) ще бъде блокирана по картата на наемателя до приключване на наема. Тя ще служи като гаранция за запазване на цялостта на автомобила – щети, гориво, ключове, документи и др. Депозитът може да бъде оставен и в брой, но e възможно сумата да бъде завишена.
Как става връщането на автомобила?
- Връщането на колата се извършва в присъствието на наш служител, който преглежда автомобила за щети в присъствието на наемателя.
Какво става, ако колата бъде върната с щети?
- В случай на ПТП или друг вид увреждане, Наемателят е отговорен до размера на депозита. Наемателят не носи финансова отговорност, ако е закупил допълнителен пакет “Нулево Самоучастие при щета”. При всички случай Наемателят е длъжен да предостави протокол за събитието от компетентните органи.
Къде се намират нашите офиси?
- Разполагаме с офиси в София, Варна и Бургас. За повече информация моля посетете меню „Контакти“
Имате ли гише на летище София?
- Не, не разполагаме с гише на летището. Посрещаме клиентите ни с табелка с имената им и ги откарваме с бусче до паркинга ни, който се намира на 3мин от летището.
Какво е нашето работно време?
- Работим между 08:00 – 20:00 часа всеки ден без почивка.
Мога ли да взема или да върна автомобил извън работното ви време?
- Взимането и връщането на автомобил преди или след работното ни време е възможно срещу допълнително заплащане в размер на 20 евро.
Правите ли доставки до адрес?
- Да, срещу 10 евро ще доставим автомобил до посочен адрес в рамките на град София.
Мога да ли наема автомобил от един град и да го върна в друг?
- Да, възможно е срещу допълнително заплащане.
Възможно ли е да управлявам ваш автомобил извън България?
- Да, възможно е. За повече информация и тарифи моля кликнете тук.
Има ли ограничение на пробег по време на наем?
- Не, пробегът е неограничен.
Каква е вашата политика за гориво?
- Автомобилът се взима с пълен резервоар и след да се върне по същия начин.
Нужно ли е да предплащам част от сумата по резервацията?
- Когато резервирате чрез нашия уебсайт, можете да избирате от 3 опции: запитване, частично предплащане и пълно предплащане. Само когато се извърши предплащане, ние ви гарантираме конкретен клас автомобил.
Може ли да се направи само запитване за наем, без да бъде извършено предплащане?
- Възможно е да изберете тази опция, но по този начин, правите само запитване и резервацията не е потвърдена. Това не гарантира получаване на автомобил! Възможно да ви помолим за предплата, за да запазим колата.
Как разбирам, че резервацията ми е потвърдена? Ще получа ли ваучер?
- След завършване на резервационния процес ще получите ваучер, а до 24 часа наш служител ще се свърже с вас по имейл.
Мога ли да оставя депозит в брой или с дебитна карта, вместо с кредитна карта?
- Да, но е възможно размерът на депозита да бъде по-висок.
Мога ли да се шофирам автомобил под наем с чуждестранна книжка?
Пригодени ли са автомобилите за зимни условия? Доплаща ли се за зимни гуми?
- Автомобилите са пригодени с гуми за зимния сезон и за тях не се доплаща.
Как мога да ползвам дадения ми Промо код?
- В резерационния процес ще намерите специално поле за въвеждането на промо код.
Какво означава “подобен автомобил”?
- Гарантираме определен клас автомобил – големина, двигател, брой седалки и врати, а не конкретен модел.
Какви затраховки са включени в цената?
- В цената са включени „Гражданска отговорност“и Автокаско.
Трябва ли да добавя застраховка “Нулево Самоучастие при щета” към резервацията ми?
- Застраховката е по избор и тя дава множество предимиства. Моля прочетете тук.
Може ли друг шофьор освен наемателя да управлява автомобила? Има ли доплащане?
- Допълнителните шофьори са безплатни и могат да бъдат добавени в договора за наем.
Личните ми данни и информацията от кредитната ми карта защитени ли са?
- Сайтът е защитен с Web Server сертификат. Транзакциите на сайта са защитени с до 256-битово криптиране Secure Sockets Layer.
Мога ли да анулирам направена резервация? Ще изгубя ли капарото?
- Да, до 10 дни преди деня на наемане имате въжможност да анулирате поръчката безплатно, в противен случай ще изгубите предплатата ви.
Какво става, ако полетът ми закъснее или бъде отменен?
- Полетната информация се следи в реално време от нашите служители. Препоръчително е да се свържете с нас при забавяне или отмяна на полет.
Какво се случва, ако закъснея с връщането на автомобила?
- Ако закъснението е над 1 час ще бъдете таксувани допълнителен ден.
Какво да правя, ако спукам гума по време на наема или претърпя ПТП?
- Автомобилите са оборудвани с резервна гума и крик (компресор с пияна), за да може Наемателят да подмени повредената. При ПТП наемателят следва незабавно да се свърже с нас и да уведоми Полицията (1.
Ще ми върнете ли пари, ако реша да върна колата предсрочно?
- Не, но можем да прибавим неизползвания период към бъдещ ваш наем.
Как можете да свържете с нас?
- Можете да ни откриете на - Телефон, Email, Viber, Whatsapp, Facebook
Правите ли отстъпки за редовни клиенти?
- Да, нашите редовни клиенти ползват преференциални цени и условия.